wtorek, 23 kwietnia 2013

Rozdział 6.

Zobaczyłam go...
Był cały i zdrowy. Szybko do niego pobiegłam.
-Kłamałeś.?- spytałam.
-Tak...chciałem ci zrobić taki mały żart.
-Mały żart.? Serio.? Ja naprawdę myślałam że coś ci się stało.! Jak mogłeś mi coś takiego zrobić.?- pytałam. byłam trochę zła, no bo..kto by nie był.? Nie widziałam jego miny przez łzy...ale wiem że było mu głupio.
-Przepraszam. -powiedział i mnie przytulił.
-Wybaczam Ci, ale NIGDY więcej nie rób mi takich kawałów. Na prawdę się bałam. -powiedziałam.
-Obiecuję. -powiedział i przetarł ręką moje łzy. Razem poszliśmy po moje zakupy. Wzięliśmy je z tam tąd i poszliśmy do domu.

Z Niallem pożegnałam się pod moim domem.
Szybko do niego weszłam i zaniosłam do kuchni. Babcia o dziwo była teraz przed Tv a nie w kuchni. No ale wracając do rzeczywistości...rozpakowałam zakupy i pomogłam zrobić babci kolację. Razem z nią i wujkiem zjedliśmy przygotowane danie, a potem poszłam już do siebie. zegar wskazywał godzinę 19:21 a że byłam zmęczona całym tym dniem, a szczególnie "tym wydarzeniem"...wzięłam w szafki moją piżamkę i czystą bieliznę. Szybko pobiegłam do łazienki, wzięłam szybki prysznic, i gotowa wróciłam do swojego pokoju. Od razu się położyłam i usnęłam.
~Następny dzień~
Obudziłam się, zegar wskazywał godzinę 8:30. Szybko wstałam. Podeszłam do szafy i wyciągnęłam z niej zestaw ubrań <klik>. Ruszyłam do łazienki. Tam się przebrałam, umyłam zęby i wróciłam do pokoju. Nudziłam się więc odpaliłam laptopa. Zalogowałam się na tt i fb. Przejrzałam wszystko, przeczytałam każdą, nawet najmniejszą informację zawartą na różnych stronach. A to minęła dopiero godzinka.
Zrobiłam się głodna. Więc zeszłam na dół. Zrobiłam sobie płatki i poszłam z nimi na górę. A że nie miałam już co oglądać, włączyłam sobie youtube i wyszukałam różne filmiki chłopaków. Muszę przyznać że na filmikach wydają się na prawdę fajni. Już nie mogłam się doczekać aż ich lepiej poznam.
Siedziałam jeszcze z godzinę oglądając filmiki chłopaków, gdy zadzwonił mój telefon.
-Słucham.?-zapytałam.
-Hej, mogę wpaść.? -usłyszałam w słuchawce głos Nialla.
-Tak, wpadaj.-powiedziałam, a on się rozłączył. I nim się obejrzałam wspinał się na balkon, który ja mu otworzyłam.
-Cześć jeszcze raz. -powiedział i mnie przytulił.
-Cześć, cześć.
-Co robisz.? -spytał.
-A właśnie oglądałam wasze filmiki. Widać że chłopaki są całkiem spoko. -powiedziałam.
-No tak. Ale ja i tak jestem najlepszy. -pochlebiał sobie Niall
-W to nie wątpię. -zaśmiałam się.
-Masz aparat.? -spytał
-Taa, a co.?
-Daj mi. -zrobiłam to o co prosił i dałam mu aparat.
-A teraz chodź tu, robimy sobie zdjęcie. -stanął koło mnie i zrobił nam zdjęcie, po czym wstawił na swoje tt. Później siedzieliśmy cały czas na laptopie i gadaliśmy. Weszliśmy też na gwiazdunie.pl i nie uwierzycie co tam znaleźliśmy...nasze zdjęcie:

(jeżeli naciśniecie na zdjęcie, powiększy się)

Oboje wybuchnęliśmy śmiechem. Patrzeliśmy na to chyba z 30 minut, a dalej chciało nam się śmiać tak mocno jak zobaczyliśmy to pierwszy raz.
-Ty to masz życie. -zaśmiałam się.
-A teraz ty będziesz takie miała.
-Tak, tak, oczywiście, przecież jestem twoją dziewczyną -zmieniłam głos, i oboje zaśmialiśmy się.
-No to dzisiaj poznasz resztę chłopaków, zapraszam do mnie. -uśmiechnął się.
-Z chęcią. -odpowiedziałam.
-----------------------------------
Strasznie się cieszę że pod ostatnim rozdziałem było AŻ 8 KOM.! :* Jak ja was kocham.! :* Nigdy nie miałam tylu.! Serio.! Bardzo, bardzo, bardzo, bardzo, bardzo dziękuję.!
Wiem że rozdział nie za długi, ale musiałam wam coś dodać, mam nadzieję że się nie pogniewacie że taki krótki. :) Liczę że kom będzie tyle samo, jak nie więcej.:**

9 komentarzy:

  1. *-* świetny *.*
    Czekam z niecierpliwością na NEXTA :D
    Mój screen :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetne :3 Czekam na next ; DD

    OdpowiedzUsuń
  3. aaaa wspaniały ..nie zdziwiłam was pewnie, bo każdy jest wspaniały, no ale .....kiedy następny ??????????????????????????????????????????????

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetnie piszesz ;p czekam na next ;p :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo fajnee ! :) Czekam na nn :)

    OdpowiedzUsuń
  6. czekam na następny :D możesz pisać trochę dłuższe bo są naprawdę świetne ? :3 plosseee :)

    OdpowiedzUsuń
  7. nie moge sie doczekac kiedy pozna reszte i moze bedzie cos z hazzą?Mam na mysli ze zajskrzy.Bardzo bym chciala zebys je robila dlusze!!

    OdpowiedzUsuń
  8. fajny!
    Pisz dłuższe! :D
    jestem ciekawa jak zareaguje na pozostałych! ♥

    OdpowiedzUsuń