środa, 1 maja 2013

Rozdział 9.

Razem z Zaynem poszliśmy do mojego pokoju. On usiadł na łóżku, a ja poszłam po coś do picia. I zaraz wróciłam z żelkami i frugo. Postawiłam na biurku, no i wypadało jakoś zacząć rozmowę, jednak Zayn mnie wyprzedził:
-Widzę ża bardzo lubisz Nialla.
-Tak, jest pierwszym prawdziwym przyjacielem.
-No to fajnie. A masz rodzeństwo.?
-Nie.
-A powiesz mi coś o swoim życiu.?
-Wolała bym nie.
-No dobrze, muszę powiedzieć że spodobałaś mi się. -strzeliłam buraka, nie sądziłam że on już mi powie takie coś.
-Ty mi też- wzięłam się na odwagę i powiedziałam prawdę.
Zayn lekko zbliżył się do mnie. Podniósł lekko do góry mój pod brudek, po czym cmoknął mnie w usta. Odwzajemniłam ten pocałunek, który zrobił się bardziej namiętny. Wplotłam palce w jego włosy...jednak jako pierwsza przerwałam ten pocałunek.

Resztę wieczoru Zayn spędził u mnie. Zaproponowałam żeby został na noc. Oczywiście się zgodził. Poszłam więc do łazienki, wzięłam szybki prysznic, ubrałam się w piżamę. I wróciłam do pokoju. Zayn siedział już w samych bokserkach na łóżku.
-Pociągający widok. -zaśmiałam się.
Po czym położyłam koło niego. Długo jeszcze rozmawialiśmy, no a potem usnęłam.
dzień przyjazdu Nialla
Obudził mnie budzik który miałam ustawiony, tylko dlatego bo mieliśmy jechać po Nialla na lotnisko. Strasznie się za nim stęskniłam, i już nie mogłam się doczekać kiedy go zobaczę.
Szybko wyskoczyłam z łóżka. Wzięłam rzeczy z szafki i poszłam do łazienki. Tam się przebrałam, umalowałam itp. Zeszłam na dół, zrobiłam sobie śniadanie, i po skończeniu posiłku, poszłam do domu chłopaków. Weszła jak do siebie, o co Harry się "oburzył". Chłopaki wiedzieli że jestem już z Zaynem, i może to nie którym wydawać się głupie, bo nie znamy się za długo, ale ja nie zwracam na to uwagi...
Najbardziej boję się reakcji Nialla, wiem że jest moim przyjacielem, i może być zły, że przez czas gdy go nie było, ja szukałam sobie chłopaka, no ale to nie takk...

Gdy weszłam do domu, zaczęłam pośpieszać chłopaków. Nie słuchali mnie, ale jak już się wkurzyłam i nakrzyczałam na nich, to stali na baczność, w rządku przedemną.
Po 10 minutach wyjechaliśmy z ich domu. A po ok.20/30 minutach na lotnisku. Czekaliśmy na ławeczkach na Nialla. Nigdzie go nie było. Ale w końcu go zobaczyłam. Szedł z uśmiechem na twarzy w naszą stronę. A gdy tylko był już blisko, rzuciłam mu się ramiona. On mnie podniósł i obkręcił dookoła. Po czym pocałował w policzek
-Ejj, nie pozwalaj sobie.-zaśmiał się Zayn, a Niall zrobił taką śmieszną minę, no bo przecież nie wiedział o co chodzi.
-Coo.? -zapytał zdezorientowany.
No bo ja i Patrycja jesteśmy ze sobą. -wytłumaczył mu Zayn i złapał mnie za rękę. A ja patrzałam na reakcję Nialla.
On tylko się sztucznie uśmiechnął i powiedział:
-No to szczęścia. -i nas przytulił.
Potem Nialll przywitał się z chłopakami, i wróciliśmy do domu.
--------------------------
No to tak:
1.Jest nowy rozdział, chociaż nie ma 14 kom. i wiedzcie że to ostatni raz kiedy dodaję, bez wymaganych kom.
2. Wiem że beznadziejny, ale cóż poradzić. ;c
3.Wiem że krótki, więc mi tego nie piszcie.
No i to chyba wszystko. Mimo że jest beznadziejny, mam nadzieję że się spodobał. No ale nie było wymaganych kom, więc nie mogliście się spodziewać niczego innego.

9 komentarzy:

  1. Świetny rozdział!
    Czekam na następne...!

    OdpowiedzUsuń
  2. Super : D
    http://oonneeddiirreeccttiioonnee.blogspot.com/ ; )

    OdpowiedzUsuń
  3. lool! :o
    i bardzo dobrze, że jest z Zayn'em, gdyby Niall coś do niej czuł to y powiedział jej, tak jak to zrobił Zayn c:
    czekam na nn i dłuższy c:

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo fajny rozdział ;) Od tego jak Zayn podszedł do niej w parku to już wiedziałam, że coś do niej czuje ;3 Oczywiście chyba Niallowi się to nie podoba. Nawet jeśli coś do nie czuje to jest nieśmiały chyba ;) Zapraszam do mnie :
    1d-my-life-opowiadanie.blogspot.com
    horan-and-smith.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetne te opowiadanie ! Przyrzekam ! Czekam na kolejny rozdział ;) I zapraszam na moje skończone opowiadanie nie jest chyba takie złe :) http://zycie-nie-zawsze-jest-piekne.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Wreszcie znalazłam czas żeby przeczytać to świetne opowiadanie <3. Mogę powiedzieć tylko tyle, że strasznie mnie zaciekawiło to opowiadanie i chcę nexta *,*. Jest po prostu cudowne.
    Myślę, że będę tu wpadać częściej <3.
    Obserwuję i komentuję. LICZĘ NA REWANŻ Z TWOJEJ STRONY :*
    Całuję i życzę dużo weny :)
    ~Caroline xx

    Zapraszam serdecznie. Liczę na twoją opinię i mam nadzieję, że cie zaciekawi moja historia:
    http://powrot-do-przyszlosci-1d-poland.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Cześć. Zostałaś nominowana do Liebster Award ! Więcej szczegółów u mnie : http://remember-the-white-rose.blogspot.com/ xx

    OdpowiedzUsuń
  8. Super!!Czekam na następny!!

    OdpowiedzUsuń
  9. Zostałaś nominowana do Libster Award!
    Więcej na: blogoonedirectionimaginy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń